Befine

Klacht doorgeven

Bij Befine staan uw belangen centraal. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft. Een klacht is voor Befine elke uiting van onvrede, zowel schriftelijk als mondeling. Wij zien dit  als een kans om de dienstverlening te verbeteren.

Hoe kunt u een klacht indienen?
Bent u ontevreden over de dienstverlening van Befine? Wij lossen de klacht graag voor u op. Bel ons op telefoonnummer 033 - 33 02 600 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur) of stuur een e-mail naar info@befine.nl. U kunt ook uw klacht per brief sturen naar:

Befine
T.a.v. de directie
Postbus 59
3800 AB Amersfoort

Binnen 10 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van Befine.

Komt u er met Befine niet uit?
Als u het niet eens bent met het definitieve standpunt van Befine dan kunt u uw klacht doorgeven aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit doet u binnen 3 maanden nadat u er niet met ons bent uitgekomen. Ons KiFiD-nummer is 300.003656. Het KiFiD is een onafhankelijke partij voor geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners. 

Download het klachtenformulier, vul dit in en stuur dit naar KiFiD, Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.

Klachtrapportage
Wij zijn graag open en eerlijk over de klachten die we ontvangen en behandelen. Hier vindt u de rapportage van de ontvangen en afgehandelde klachten van het 3e kwartaal 2015. In verband met een technische storing bij onze leverancier, is het niet mogelijk om de meeste recente klachtenrapportage op de website te zetten. We verwachten in april 2016 de meest recente rapportage weer online te kunnen zetten.

Uw klachten gebruiken wij om onszelf te verbeteren
Dit doen wij omdat we willen dat u als klant tevreden bent. Hieronder leest u welke verbeteringen wij hebben doorgevoerd.